Organizace reklamní kampaně
Existuje mnoho možností jak o sobě dát vědet. Kterou ale vybrat? Pomůžeme Vám s analýzou trhu Vašeho produktu,najdeme nejefektivnější cestu jak oslovit Vaše zákazníky a rychle, kreativně a flexibilně kampaň zrealizujeme.
Správný výběr správného média pro správný účel
Co je správný účel (cíl reklamní kampaně)?
Určíme s Vámi cíl připravované reklamní kampaně (nebo přijímané dlouhodobější strategie komunikace firmy) s veřejností a definujeme cílovou skupinu, kterou chce firma oslovit.
Co je správné médium a jak ho najít
Pomocí cílové skupiny určí naše agentura způsob jejího oslovení a vypracuje mediální mix – vybereme odpovídající média. Vybírat je určitě z čeho: jsou zde tisková média (noviny, časopisy), televize, rozhlas, venkovní reklama, internet a elektronická pošta, různé formy direct marketingu.
Realizace reklamní kampaně
Díky dlouhodobým zkušenostem zajistíme a v termínu připravíme podklady pro danou komunikační kampaň. V případě delší dodávky materiálů, upozorníme včas klienta na realizační dobu nutnou k přípravě a dodržení startu kampaně.